Kundservice håller stängt för utbildning den 20 mars

Den 20 mars har kundservice telefonen stängd men det går bra att maila ert ärende till oss på: kundservice@nordionenergi.se. Om du önskar bli uppringd angående ditt ärende, vänligen ange detta som ett önskemål, så kontaktar vi dig så snart som möjligt.

WEUM's logotyp i grönblått

Välkommen till kundservice

Vad kan vi hjälpa dig med idag?

Vår kundservice är tillgänglig på 0774 - 41 42 00 helgfri mån - tors 13.00 - 16.00. De flesta av våra kunder väljer att kontakta oss direkt när vi öppnar, har du möjlighet så försök gärna lite senare under våra öppettider, då brukar det vara lättare att komma fram.

Övrig tid hänvisar vi till vår Chatbot Nora som du hittar under "Chatta" längst ner till höger på sidan,
Mina Sidor Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster. alt. kundservice@nordionenergi.se

Eventuella besök till kundtjänst ska alltid bokas i förväg, vi har ingen öppen mottagning.

Känner du gaslukt?

Ring 0774 - 41 42 00, dygnet runt årets alla dagar

Vad behöver du hjälp med?

En knapp med texten 'Kontakta kundservice' . Knappen är enkel och uppmanar användaren att klicka för att komma i kontakt med kundservice.
En knapp med texten Boka om besök . Knappen är tydlig och uppmanar användaren att klicka för att boka om ett besök.

Vår kundservice får många frågor om hur man som privatkund kan byta gashandelsaktör och vad man ska tänka på. Som gasnätsaktör får vi på Weum Gas av legala skäl inte ge några råd kring ditt gashandelsavtal. Dock hänvisar vi gärna till nedan länk som tar dig till Konsumenternas Energimarknadsbyrå. De ger oberoende vägledning och information om hur gas, el och fjärrvärmemarknaden i Sverige fungerar samt en sammanställning över de gashandelsaktörer som finns och hur du kontaktar dem.

Adress

Weum Gas AB

Box 362, 201 23 Malmö

Riggaregatan 57

 

Kontaktuppgifter

Växel: 010-178 84 00

Kundservice: 0774-41 42 00

Fakturaadress: invoice.weum@nordionenergi.se