Kundservice

Vår kundservice är tillgänglig på 0774 - 41 42 00 helgfri mån-fre 08.30-15.30 (lunchstängt 12.00-13.00)
eller kundservice@nordionenergi.se

Gaslukt, 0774 - 41 42 00, dygnet runt


Vad behöver du hjälp med?

Flytt

Om du ska flytta in eller ut från en anläggning med gas i vårt gasnät ber vi dig att först fylla i ett av nedan formulär.
Vår Kundservice kommer sedan att genomföra flytten. Du får ett bekräftelsebrev när flytten är genomförd.

Flytt ska anmälas till oss senast fem dagar innan datum för ägarbytet eller fem dagar innan ditt kontrakt hos din fastighetsägare upphör.

 

Vanliga frågor

Här har vi sammanställt de vanligaste frågorna till oss, hittar du inte svar på din fråga är du välkommen att kontakta vår kundservice.

Fakturafrågor

Gasnätet

Flytta

Övriga frågor

Våra ledningar förser hem, företag och verksamheter i sydvästra Sverige med bekymmersfri, driftssäker och kostnadseffektiv energi som har god miljöprofil.

 

Weum Gas AB
556015-9492
Box 362, 201 23 Malmö
Besöksadress Riggaregatan 57
Fakturaadress: invoice@weum.se

0774-41 42 00 se Kundservice för öppettider, kundservice@weum.se

© Weum Gas AB 2019