
Vår kundservice är tillgänglig på 0774 - 41 42 00 helgfri mån - tors 13.00 - 16.00. De flesta av våra kunder väljer att kontakta oss direkt när vi öppnar, har du möjlighet så försök gärna lite senare under våra öppettider, då brukar det vara lättare att komma fram.
Övrig tid hänvisar vi till vår Chatbot Nora som du hittar under "Chatta" längst ner till höger på sidan,
Mina Sidor Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster. alt. kundservice@nordionenergi.se
Eventuella besök till kundtjänst ska alltid bokas i förväg, vi har ingen öppen mottagning.
Känner du gaslukt?
Ring 0774 - 41 42 00, dygnet runt årets alla dagar
Vad behöver du hjälp med?
Vår kundservice får många frågor om hur man som privatkund kan byta gashandelsaktör och vad man ska tänka på. Som gasnätsaktör får vi på Weum Gas av legala skäl inte ge några råd kring ditt gashandelsavtal. Dock hänvisar vi gärna till nedan länk som tar dig till Konsumenternas Energimarknadsbyrå. De ger oberoende vägledning och information om hur gas, el och fjärrvärmemarknaden i Sverige fungerar samt en sammanställning över de gashandelsaktörer som finns och hur du kontaktar dem.