Kundservice håller stängt för utbildning den 20 mars

Den 20 mars har kundservice telefonen stängd men det går bra att maila ert ärende till oss på: kundservice@nordionenergi.se. Om du önskar bli uppringd angående ditt ärende, vänligen ange detta som ett önskemål, så kontaktar vi dig så snart som möjligt.

WEUM's logotyp i grönblått

Mina Sidor

Här kan du bland annat följa, jämföra och analysera din energiförbrukning*. Du kan även lämna din mätarställning och uppdatera dina kontaktuppgifter.

Inloggning

Använd Mobilt BankID eller använd ditt kundnummer och ett lösenord.

Första gången du vill logga in, prova att trycka på länken ”Glömt lösenord”, har du då en e-postadress registrerad hos oss sedan tidigare kommer lösenordet skickas dit.

Om du inte har en e-postadress registrerad hos oss, kan du välja att använda länken "Registrera E-post" för att få ditt nya lösenord.

Får du problem är du välkommen att kontakta vår kundservice.

*Mina sidor är ett visualiseringsverktyg som visar preliminär och uträknad energiförbrukning, dessa värden kan vara marginellt högre eller lägre än den förbrukning du ser på din faktura. Dock är alltid den energiförbrukning du ser på fakturan rätt. Skillnaden är oftast mindre än 1%.

Läs mer

Om du har problem med att logga in kan du kontakta vår kundservice.

Kundservice öppettider
Måndag - Fredag: kl. 13:00 - 16:00
Tel: 010-178 84 00

Du kan kontakta oss dygnet runt via vårt kontaktformulär.

Adress

Weum Gas AB

Box 362, 201 23 Malmö

Riggaregatan 57

 

Kontaktuppgifter

Växel: 010-178 84 00

Kundservice: 0774-41 42 00

Fakturaadress: invoice.weum@nordionenergi.se