Kundservice håller stängt för utbildning den 20 mars

Den 20 mars har kundservice telefonen stängd men det går bra att maila ert ärende till oss på: kundservice@nordionenergi.se. Om du önskar bli uppringd angående ditt ärende, vänligen ange detta som ett önskemål, så kontaktar vi dig så snart som möjligt.

WEUM's logotyp i grönblått

Ska du flytta?

Om du ska flytta in eller ut från en anläggning med gas i vårt gasnät ber vi dig att först fylla i ett av nedan formulär.

Vår Kundservice kommer sedan att genomföra flytten. Du får ett bekräftelsebrev när flytten är genomförd.

Flytt ska anmälas till oss senast 30 dagar innan datum för ägarbyte/kontraktsavslut hos din fastighetsägare.

Flytta

  • Jag flyttar snart ut ur en lägenhet/lokal. Vad behöver jag göra?

    +
  • Hur lång tid innan jag ska flytta behöver jag meddela Weum?

    +
  • Varför har jag fått en faktura trots att jag flyttat ut?

    +

Adress

Weum Gas AB

Box 362, 201 23 Malmö

Riggaregatan 57

 

Kontaktuppgifter

Växel: 010-178 84 00

Kundservice: 0774-41 42 00

Fakturaadress: invoice.weum@nordionenergi.se