Vi har just nu en driftstörning som påverkar BankID.

Tekniker arbetar på att lösa problemet så snart som möjligt. Tack för ditt tålamod!

WEUM, en del av Nordion Energi

Kontakta oss

Har du frågor eller behöver du hjälp med något? Du är alltid välkommen att höra av dig till oss, så ska vi se till att hjälpa dig! Längre ner på sidan hittar du våra kontaktuppgifter.

Vid gaslukt - ring oss omedelbart på tel: 0774 - 41 42 00. Vi svarar dygnet runt.

Vi finns här för dig – när du behöver oss

Hos Weum vill vi göra det enkelt för dig att få hjälp, på det sätt som passar dig bäst. Du hittar svar på vanliga frågor Länk till annan webbplats. dygnet runt, året om och via kontaktformulären här nedan kan du enkelt höra av dig till oss.

Fyll i formuläret för att få hjälp med dina frågor.

Ärende
Ärende
Här kan du bifoga en fil till oss, till exempel en faktura

 

Behöver du komma i kontakt med oss?

Vår kundservice nås på 0774–41 42 00 måndag till torsdag kl. 13.00–16.00 (helgfria dagar).
Övriga tider finns Nora, vår chattbot, alltid redo att hjälpa dig, du hittar den längst ner till höger på vår hemsida, via Mina Sidor Länk till annan webbplats. eller på kundservice@nordionenergi.se Länk till annan webbplats.

Vill du besöka oss?

Kontakta oss först, alla kundbesök bokas i förväg då vi inte har någon öppen mottagning.

Observera att Weum inte erbjuder serviceavtal eller reparationer av gaspannor. För hjälp hänvisar vi till gasbehöriga installatörer eller panntillverkare, en lista på panntillverkare och gasbehöriga installatörer hittar du HÄR (pdf) pdf, 71.8 kB, öppnas i nytt fönster.

Vid gaslukt - ring oss omedelbart på 0774 - 41 42 00. Vi svarar dygnet runt.